top of page
  • Foto van schrijverAdmin

Fair Fashion Festival 2K18


Als je volgend jaar op 28 april niets weet te doen, dan is het ff festival in Gent een grote aanrader!Dit jaar regende het zo hard dat ik wel een extra reden had om er langer (binnen) te blijven ;) Dit event vond plaats in 'Het Miat', een grote loods waar eigenlijk het textielmuseum is.

Het evenement had verschillende activiteiten op het programma staan

Zo maakte ik mijn eerste reallife modeshow mee!

Op de 3de verdieping kon je challenges doen met als beloning een eerlijke katoenen tas. Door deze opdrachten besefte je van hoe ver onze kleren eigenlijk komen maar ook hoe kinderarbeid daar een grote rol in speelt!

Op de bovenste verdieping stonden er allemaal standjes met ondernemers. De meeste waren mensen die hun eigen kleding maakten uit eerlijke materialen.

Maar ook de vintage en tweedehandswinkeltjes stonden daar! Zo stond MARMOD daar ook en kon ik het niet laten om dat gave jasje te laten liggen hihi. In het midden van de verdieping stond een bar waar je fairtrade drankjes en snacks kon kopen.

Door deze ervaring heb ik nieuwe winkeltjes leren kennen zoals PROUD MARIE en JUST HAZEL.... enzv. Allemaal fijne winkeltjes waar ik in de toekomst wel eens zal langsgaan ;)

Op de voorpagina zal ik alle foto's in een mooi galerijtje plaatsen want hier zijn ze niet allemaal duidelijk zichtbaar....

Ik heb er heel erg van genoten en op naar volgend jaar!

X Simone


11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page