top of page
  • Foto van schrijverAdmin

Alleen reizen?!


Deze paasvakantie ging ik voor een weekje alleen naar Bulgarije om bij mijn grootouders te logeren.Waarschijnlijk zijn er nu lezers die heel raar zitten te kijken en mijn eerste zin nog eens herlezen maar ik kan dus vloeiend Bulgaars. Van WIZZAIR mag ik al alleen vliegen, ik vond het dus KEIspannend! Met kriebels in mijn buik vertrok ik naar Charleroi en daarna zat ik al op het vliegtuig.Nu had ik een relaxweek om over verschillende dingen na te denken en te genieten!

En ik heb er echt van genoten! Mijn familie heeft er een superweek van gemaakt.Het was al 3 jaar geleden dat ik iedereen daar in levende lijve had gezien. Vroeger als klein kind ging ik er vaak naartoe onder begeleiding van stewardessen.

Op straat speelde ik er vaak met de kinderen van de buurt spelletjes en gingen we krijten op de grond. Toen ik bij het vertrek afscheid nam van mijn ouders moest ik wel even slikken toen mijn mama zei :"Nu moet ik mijn meisje al voor de 2de keer loslaten.Eerst het middelbaar en nu alleen vliegen..."

Wanneer ik met de auto aankwam bij ons huis was het weer thuiskomen voor mij.En nu besefte ik echt van: shit,ik ben groot geworden. Natuurlijk hadden alle kinderen andere interesses en gingen ze al uit (ze zijn wat ouder) maar dat hield me niet tegen om om 10u 's avonds te gaan krijten op straat.Als het kon ging ik er wonen, alles is er veel relaxter.

Zoals je op de foto's ziet ben ik naar het parlement geweest.In Bulgarije heb je grote en prachtige parken met veel bloemen,love it!We hebben er ook bergen waar je kan skiën,wandelen,klimmen...Maar dus ook dicht bij paarden gaan staan.

Hier in België is er alleen maar stress ,daar kan je tot heel laat gewoon buiten op je schommel zitten...

Deze zomer ga ik er terug naartoe, lekker genieten! Liefs X Simone

33 weergaven0 opmerkingen
bottom of page